• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

MÓWIĘ WIĘC JESTEM

Informacje o pracy logopedy szkolnego

Strony

  • Strona główna
  • ĆWICZENIA DO GŁOSEK SYCZĄCYCH S, Z, C, DZ
  • ĆWICZENIA DO GŁOSEK SZUMIĄCYCH SZ, Ż, CZ, DŻ
  • ĆWICZENIA DO GŁOSKI R
  • GODZINY PRACY LOGOPEDY
  • TELEFON DO LOGOPEDY
  • WIERSZYKI DŹWIĘKONAŚLADOWCZE
  • Księga gości

Kategorie postów

  • jesienne porady logopedy (1)

Linki

  • gry i zabawy logopedyczne
    • Domologo
    • Logopestka
    • Printoteka
    • Wordwall

PRZETWARZANIE SŁUCHOWE DZIECKA

 szybka i niewyraźna mowa nie jest dla niego łatwa w odbiorze,

 

nie czuje różnicy w głoskach, myli wyrazy podobnie brzmiące,

 

jest wrażliwe na głośne dźwięki,

 

nauka pamięciowa (np. tabliczki mnożenia, wierszyka) sprawia mu trudność, 

 

ma problemy z zachowaniem uwagi, szybko się dekoncentruje,

 

wykonywanie złozonych poleceń nie jest dla niego proste, często potrzebuje dodatkowych wyjaśnień,

 

czytanie, pisanie czy zapamiętywanie sprawia mu trudność,

 

dość często zdarzało mu się chorować na zapalenie ucha środkowego, miało płyn w uszach, miało lub ma przerośnięty migdałek,

 

nie lekcji bywa nieobecne "duchem". 

 

 

WYSTARCZY KILKA OBJAWÓW, BY STWIERDZIĆ NIEPRAWIDŁOWOŚCI

 

27 listopada 2024   Dodaj komentarz
Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz

Logopedka | Blogi