• Grupa PINO
  • Prv.pl
  • Patrz.pl
  • Jpg.pl
  • Blogi.pl
  • Slajdzik.pl
  • Tujest.pl
  • Moblo.pl
  • Jak.pl
  • Logowanie
  • Rejestracja

MÓWIĘ WIĘC JESTEM

Informacje o pracy logopedy szkolnego

Strony

  • Strona główna
  • ĆWICZENIA DO GŁOSEK SYCZĄCYCH S, Z, C, DZ
  • ĆWICZENIA DO GŁOSEK SZUMIĄCYCH SZ, Ż, CZ, DŻ
  • ĆWICZENIA DO GŁOSKI R
  • GODZINY PRACY LOGOPEDY
  • TELEFON DO LOGOPEDY
  • WIERSZYKI DŹWIĘKONAŚLADOWCZE
  • Księga gości

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
30 31 01 02 03 04 05
06 07 08 09 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 01 02 03

Kategorie postów

  • jesienne porady logopedy (1)

Archiwum

  • Marzec 2025
  • Luty 2025
  • Styczeń 2025
  • Grudzień 2024
  • Listopad 2024
  • Październik 2024
  • Kwiecień 2024
  • Luty 2024
  • Październik 2023
  • Maj 2023
  • Styczeń 2023
  • Grudzień 2022
  • Listopad 2022
  • Wrzesień 2022
  • Czerwiec 2022
  • Maj 2022
  • Kwiecień 2022
  • Marzec 2022
  • Styczeń 2022
  • Październik 2021
  • Wrzesień 2021
  • Czerwiec 2021
  • Marzec 2021
  • Grudzień 2020
  • Listopad 2020
  • Wrzesień 2020
  • Czerwiec 2020
  • Maj 2020
  • Kwiecień 2020
  • Marzec 2020
  • Styczeń 2020
  • Grudzień 2019
  • Listopad 2019
  • Październik 2019
  • Marzec 2019

Archiwum 30 kwietnia 2020

Analiza i synteza słuchowa cd.

Analiza i synteza słuchowa cd.

1. Spójrz na obrazki i znajdź w ich nazwach wspólną głoskę:

a)

 

              lew                                        rower                              paw

b)

                   kość                                             ślimak                                            gęś

c)

            szalik                                 pióropusz                      kalosze

2. Poprzez  pominięcie środkowej litery zmień znaczenie podanego wyrazu:


barki-baki

pranie-panie

szopka - szopa

mieszkanka -  mieszanka

brat - bat

prasować - pasować

tubka - tuba

wypadki - wpadki

skok - sok

blok - bok

płot - pot

miecz - mecz

mlecz - mecz

wzór - wór

3. Przestaw litery podanego wyrazu tak, aby zmieniło się jego znaczenie:

nora-rano

kto - kot

gar - gra

orka - kora

kra - rak

wiśnia - świnia

karp - park

tama - mata

akta - atak

palma - plama

laska - klasa

słoma - masło

rano - nora

zły - łzy

kapral - pralka

kos - sok

4. Ułóż wyrazy z podanych głosek: 

krasnoludek:

lud, ludek, kosa, osa, los, kos, kra, nos, udko, rano, kora, deko, nuda, lok, rak

 5. Wyszukaj powtarzających się liczb:

12, 24, 26, 47, 12, 76, 23, 12, 89, 15

125, 324, 443, 165, 324, 587, 555, 324, 987, 687

45, 62, 34, 76, 45, 98, 15, 65, 45, 90

234, 879, 56, 32, 234, 723, 456, 234, 901, 39

56, 79, 92, 56, 46, 23, 92, 56, 88, 82

6. Wyszukaj wyrazów w ciągach wyrazowych:

ananas, los, oko, nos, los, kos, kasa, las, most, los

mama, kot, buty, leki, mama, robot, woda, mama, miód, mama

auto, dom, lody, kula, dom, mak, kwiat, piec, dom, kropla

zegar, droga, miasto, lasek, rybka, miasto, lalka, palec, futro, miasto

buda, banan, kot, mleko, buda, kubek, kran, buda, syrop, karta

30 kwietnia 2020   Dodaj komentarz
Logopedka | Blogi